PEGASUS ÖDÜLE DOYMUYOR….

0
2666

Türkiye’nin dijital hava yolu PEGASUS’a Uluslararası Müşteri Deneyimi Ödülü,

Türkiye’nin dijital hava yolu PEGASUS, 26 farklı ülkeden 150-den fazla projenin katıldığı Uluslararası Müşteri Deneyimi Ödülleri 2018 yılı “Müşteri İçgörüleri ve Geri Bildirim” kategorisinde birincilik ödülüne layık görüldü. Ana hedefi misafir deneyimini sürekli olarak iyileştirmek olan PEGASUS, 20 Kasım 2018 Salı günü Amsterdam’da gerçekleşen ve dünyanın dört bir yanından katılan bağımsız jüri değerlendirilmesiyle sonuçlanan ödül töreninde, birincilik ödülüyle Türk sivil havacılığını uluslararası alanda gururla temsil etti.

Pegasus Hava Yolları Misafir Deneyimi Müdürü Demet YARKIN,
“En öncelikli hedeflerimizden biri, misafirlerimizin seyahat deneyimini uçtan uca ele alarak hayatlarını kolaylaştırmak. Seyahati bir bütün olarak görerek, planlama aşamasından tam-amlanana kadarki tüm adımları teknolojinin getirdiği kolay-lıkları da dahil ederek iyileştirmeye odaklandık.
Dünyanın dört bir yanından en iyi müşteri, dijital ve çalı-şan deneyimini sunan uygulamaları ödüllendirmek üzere tasar-lanan Uluslararası Müşteri Deneyimi Ödülleri kapsamında aldığımız ‘Müşteri İçgörüleri ve Geri Bildirim’ kategorisi birincilik ödülü de etkin çalışmalarımızın gurur verici bir sonucudur. Misafir deneyimini her geçen gün daha da iyileştirmeye ve Türk sivil havacılık sektörünü, bu ve benzeri uluslararası arenalarda gururla temsil etmeye devam edeceğiz.” dedi.
AIR TV OLARAK PEGASUS’u BAŞARILARINDAN DOLAYI BİR KEZ DAHA KUTLUYORUZ.

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here